CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 4 June 2011

SAKET OTAK


As salam . . 

Na tahu nape aku tulis entry cam 2 ? Sebabnye, otak aku sememangnye saket . . Saket gyle BABI ! . . 

Tension betol la aku cam nie . . Aku tahu la aku da bejaya jadi penganggur dlm umah nie . . Ta payah la na marahMARAH aku . . Tu la bapak . . Tyme aku dapat keje nun kat JB sane kau ta na bagi . . Skunk bile aku dok kt umah diamDIAM mula la kau sibuk tanye ape cerite keje yang aku apply 2 . . Ahh . . Aku da tawar hati na carik keje . . Sanggup na tanggung aku an . . Silakan la ye . . Saie dengan bebesa hati untuk d tanggung oleh kalian . . Padan la muke . . Baru heboh na tanye . . Kang menjawab kate anak kuang aja pulak . . Skunk nie pulak aku dok teperap dalam bilik . . Da cam ayam perap . . Pas2 mula la na perliPERLI aku . . Tyme aku kua kau kate membazir la ape la . . Bile aku dok umah diamDIAM kau bising . . Alahai bapak . . Ta paham la aku . . Memang saket otak aku . . 

Pasal bapak aku 2 satu hal . . Nie lagy satu hal . . Aku na keje !!! . . Bosan dowh dok cam nie . . Ta bekembang otak aku . . Harihari kene ngamuk je . . Cam HARAM siot . . Aku na mencarut . . BABIbabiBABIbabi . . Aku na FREEDOM !! (betol ke aku eja ? Mampus ar !) Umur je 21 . . Tapi cam budakBUDAK aku d buadnye . . Aaarrgghhhhh . . . Tetibe aku tepikir sesuatu . . HahAa . . Ase cam na lari umah je . . Tapi t aku na dok mane kalo da lari umah . . Saket otak tahap GABAN da nie . .

        Lari umah memang best . . Tapi an . . . . . 

Sape na bagi aku makan nanti . . ???? 

p/s : Aku ta de mende na cakap . . Otak aku tengah saket . . Adiosss ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...