CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 18 June 2011

KENE SUNTIK


As salam . .

Penah ta kowg kene suntik ? Ta pena . . Nampak sangat nipunye . . Mesti pena an tyme darjah satu nan Enjit BCG . . Cam aku la . . Tapi bile da besa tua bangke nie da ta kene enjit pon . . Tapi kan, aku na share nan kowg nie . . Semalam ngadu la kat emak aku an . . Cakap aku saket . . Badan gatal gatal dan demam . . Mulanya beliau ta na bwk aku g kelinik . . Selepas d pujuk dan d rayu . . Akhirnye d bawa jugak . . HehEe . . Love u la mak . . 

Seperti biase masuk kelinik, bagi ic dan duduk . . Tunggu beberape minit, nama aku d panggil . . Gementar jugak la sebab aku da lame ta g kelinik . . Seram sejuk asenye na jumpe dokter . . Ngeeee ~ Oke oke . . Tyme jumpa dokter an, dokter ade tanye same ade na ubat atau enjit . . Dengan kegatalan mulut lalu menjawab ' enjit je la dokter . . Cepat siket baek ' . . Dengan senang hati dokter tu mengenjit aku . . Tetapi bukan d lengan . . Di montot aku . . Adess, saket ta saket . . Nyesal aku minta enjit . . Aku ingat enjit dekat lengan . . Adoiii . . 

p/s : Selalu na nyesal bile mende da jadi . . Adess

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...