CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 13 June 2011

MERELES JIWA


As salam sume . .
Da dua hari aku ta update blog . . Baru je dua hari, belom agy dua bulan . . Betol ta ? HehEe . . Now aku na story banyak banyak dan ape aku buad selama dua hari aku ta mengon9kan diri . . Meh rapat sume . . Untuk entry yang nie aku memang kene letak tajuk yang cam tu . . Sebabnye hari jumaat hari tu ( 10/6 ) memang hari yang seteress bagi aku . . Sumenye belaku bile aku besuare dekat bapak aku tempat keje yang aku minat . . Aku carik dalam paper metro sebab ade infomer ( d rahsiakan ) yang bagi tahu aku . . Na tahu ta dekat mane . . Tempat tu dekat PENANG . . Aku memang da tekad na carik keje at sane . . Bukan na lari ke ape . . Tp sebab aku na kesane . .  Hurm, bile da cakap kat CEKGU BESA . . Langsung ta bagi dan dye menceramah aku . . Adoii . . Menanges nanges aku d buad nye . . Sedih kot . . Saba je la Ekin . . 

Aku ingat an babak nanges aku da suda . . Tapi ta sangke pulak akan belarutan . . Cit betol la . . Yang nie pulek ta mane mane owg cakap aku soh kawan kawan aku buad tu la nie la . . Padahal aku ta buad pon . . Agak agak siket kalo na carik hal ngan aku . . Jenis aku bukan suke ganggu owg la . . Ape ntah lagi na ganggu hubungan owg ke ape ke . . Rimas aku cam tu . . Kecapekan aku d buadnye . . Dan kalau betol la aku na mengganggu, aku ta soh owg . . Bia aku sendiri yang buad . . Baru gempak dan cukup bukti yang sahih . . Geram geram . . Malas aku na ingat citer PALAT tu lagi . . Buad hilang akal aku je . . Dan untuk mereleskan jiwa aku tu . . Sesuatu keje telah aku buad . . Na tahu ape . . Meh view ke bawah lagi . . Jeng jeng jeng . . . . . 


Nampak ta kete tu . . Tu la keje aku . . Bukan pomen kete ea . . Aku mencuci kete aku menjadi lagi cantik dari sebelom nie . . HehEe . . Bile aku cuci kete nie memang best . . Hilang segala kekusutan, kekacauan pale otak aku nie . . Aku setat mencuci kete aku nie lepas maghrib sampey la kol 10 malam . . See lame ta lame aku mencuci kete nie . .  Segala kekotoran sume aku buang . . Dan akhirnye begini la hasil . . Bukan kete je aku cuci . . Nan seliper aku pon aku cuci . . Bersih seliper seliper aku . . HehEe . . Lihat la betapa cantiknye seliper seliper aku . . 



Bersih gyle seliper aku

Tu la sebabnye aku lame sangat mencuci cuci . . Sampey mak abah aku dok jenguk jenguk kat lua umah . . Isau la anak ta masok masok umah . . Kot kot kene culik ke ape . . HahAa . . Ilek ea mak, anakmu ade d sini . . Oke la, tu je story aku . .  Bubye . .

p/s : Syok maen air lelame . . Sejuk siket hati yang panas membare . .




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...