CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 13 June 2011

MELUANG MASA .


As salam semua . .
HehEe, baru tadi aku buad entry . . Nie da buad lagy sekali . . Obses seyh . . Aku sanad teruja untuk menceritakan ape yang terjadi dalam hidup aku mahupun lua hidup aku . . HehEe . . Lua hidup ? Cam mane tu ea . . Aku pon ta pasti . . Kowg na tahu ta mane aku menghilang sabtu dan ahad semalam . . Na tahu . . Aku gtahu nie . . Dua hari aku menghilang tu aku pegi meluangkan masa besame tuuttt . . HahAa . . Rahsia rahsia . . Public nie . . Ngeee ~

Sabtu tu aku pegi mandi air terjun . . Memang best . . Maklumla da besa besa nie ayah aku da jarang bawak pegi mandi mande . . Kalau pegi pon aku kuang na mandi . . Da besa la kononnye . . HehEe . . Hari tu tetibe je aku ase macam na pegi mandi air tejun pulek . . Dan tanpa melengah aku pon mengajak dia untuk temankan aku ke air tejun . . Memang best . . Air da la sejuk . . Deras . . Sampey nan aku aku air tu na hanyutkan . . Ase macam budak budak pulek tyme tu . . Teringat zaman muda muda dulu . . Dia pulak ta sudah na aja aku berenang . . Tulang aku nie da keras . . Ade ke patot soh aku berenang . . Memang ta la kan . . Makin lemas aku ade la . . HehEe, jgn mara ea . . Banyak kenangan seyh . . Memang best . . After je mandi, siap siap untuk pulang . . Ohh balek kampung . . HehEe . . 


Aku ta de gamba tyme kat air tejun tu . . Tapi gamba kopi and pasta nie ade la . . Oke kan . . Even ta same tempat, tapi air tetap same . . Sejuk . . HehEe . . Kalau boley na g lagy . . PEACE ~

p/s : Banyak kenangan yang tercipta . . HahAa . . Memang best . .


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...