CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 9 June 2011

ENTRY YANG JIWANG


As salam . .
Act, aku sendiri ta tahu na cerita tentang ape . . HahAa . . Tajuk tu kenape ? Kowg bebetol na tahu ke nape TAJUK tu macam tu . . Oke la aku story kat kowg nape . . Macam nie, aku pon ta pastila nan entry aku nie . . Tajuk besa CERITA TENTANG HIDUP . . Dalam post mula mula cerita tentang aku . . Pas tu cerita tentang dunia hiburan . . Dan latest nie pulak entry JEJIWANG . . HahAa . . Ta paham la aku ngan entry aku nie . . Becampur aduk . . Lantak la janji oke . . Betol ta . . Kalo ade yang ta suke bace tu naseb la ea . . Saie ta mampu na halang anda untuk menjadi STALKER page saie . . HuhUu . . Pape pon skunk nie aku tengah mood jiwang ta bape na karat . . So, aku na post banyak banyak kat belog aku nie . . Selamat menghayatinye . . Pheeewittt . . 


p/s : Tetibe ase cam for in love la pulek . . HahAa . . Gamba hanya sebagai contoh . . Ta de kene mengena dengan yang hidup mahupon yang sudah tiada . . Harap maklum . .  Trimasss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...