CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 13 June 2011

KL GANGSTER


As salam . . 
HehEe, kan aku da cakap . . Baru post ade lagy . . Nie sambung cerita air tejun tu . . Aku nie da gyle . . Ta reti na cerita satu page terus . . Suke banyak an story . . Tapi ta pe an . . Bukan ade yang na mara pon . . Aku na cerita tentang ceriat yang baru kua kat wayang 9 jun ary tu . . Nengok gamba pon kowg da tahu an . .    HehEe . . 

Keesokkannye, ary ahad aku dan dia pon menonton wayang . . Perghh, memang ramey la aku cakap . . Kompem wayang kat tempat kowg pon penuh an . . Kalau ta malam tu aku na nengok . . Tapi  d sebabkan  tiket sold out . . Kami pon mengcancelkan untuk menonton wayang . . Tapi naseb baek esoknye ta menghampakan . . Dapat gak kami nengok wayang . . Jalan cerita KL GANGSTER nie memang best . . Gempak la . . Lagy lagy PAKWE aku belakon . . Haish, full star aku bagi . . 

KL GANGSTER nie sebenarnya menceritakan kisah ahli ahli kongsi gelap . . Di bintangi oleh Aaron Aziz a.k.a BUAH HATI aku . . Shamsul Yusoff, Adi putra, Zizan dan ramey lagi . . Ta bape na tahu name . . Maaf . . Jalan cerita dye memang best dan menarik . . Aku tepukau nan Aaron Aziz sebab dye segak begaye dan nampak cool je . . Bukan tu je . . Cara pukulan dye memang besetail la . . I loike . . HehEe . . Pada kamu kamu yang belom menonton filem tu . . Pegi la wayang dengan segera . . Ta pon booking tiket awal awal . . Baru senang . . HehEe . . Selamat menonton ye . . PEACE . . 

 Barisan pelakon


p/s : Rugi kalau anda semua ta nengok citer nie . . Gempak seyh . .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...