CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 22 March 2012

HATI AKU

 

Assalamualaikum .

Hurm, rase luluh hati aku . Retak bagai kaca terhempas . Sedih yang ta dapat aku bendung lagi malam tadi . Dan ta aku sangka kataKATA macam tuh tekeluar dari mulut dea . Hina sangatkah aku sampey dea sanggup megeluarkan kataKATA macam tuh dea aku . Dea ta HADAP pompuan macam aku . Dea sanggup terajang aku depan kawanKAWAN dea . Mana letaknye diri aku pada dea sampey sanggup cakap macam tuh . Aku seperti patung yang bernyawa tapi tiada perasaan . Yang hidup hanye mengikut waktu . Aku bagaikan tiada hati untuk di pamerkan lagi . Seluruhnye hancur, retak . Tiada lagi rase untuk di beri . 

Hati aku bagai dipermaenkan . Di pijak sesuka hati . Di remuk ikut rasa diri . Aku di buad bagai insan tiada perasaan . Di layan bagai binatang di jalanan . Sanggupnye dea berbuad begitu pada aku . Mane letaknye diri aku pada dea . Mane rase sayang tuh pada dirinye . Hanye aku yang menagih rasa . Hanya aku yang menagih cinta . Seperti pengemis yang tiada rasa malu . Menebalkan muka pada yang ta sudi . Apakah ia akan berterusan begini . Sehingga aku layu ta bernadi . Adakah setelah aku pergi . Baru dea mencari dan menghargai . Melayan aku seperti bidadari . Mustahil sekali untuk terjadi . Cinta yang ku damba telah hancur . Terima kasih .


p/s : Manusia kadangKADANG ta mengerti hati ini .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...