CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 2 May 2013

KEMBALI MENGUPDATE .


Assalamualaikum . 

Hai kowg, ape kabar sume ? Mesti sehatkan sume . Hahaa . Lame jugak kan aku ta menjengah BLOG kesayangan aku nie . Hehee . Sayang ke ? Di situ persoalannye . Kalau sayang, ta kan la aku tinggal lame-lamekan . Betol ta ? Nampak sangat aku ta sayang . SOWIEsowie, bukan macam tuh . Aku sayang blog aku nie . Maklum la, sejak bekerjaya nie . Hamboi, ayat Mak Jemah . kelass gtuh . Hahaa  . Aku sibuk siket . Aku kan kerja . Kerja pulak ta macam kerja kerajaan yang OFFICE HOUR . Opss, MAAFmaaf . Terkata puloks . Zass~

Okeyh, di sebabkan sekarang nie Mak Jemah sedang bercuti . Maka dengan ituh Mak Jemah akan kembali aktif untuk menUPDATE VELOG Mak Jemah nie untuk tatapan kalian . Tatap la sangatkan . Padahal cerita macam hampeh . Entah pape punye cerita merapu meroyan kannn . Kowang mane ade tatap cerita Mak Jemah nie . Na jenguk pon ta kann . Arghh, ade Mak Jemah kesa ? Mak Jemah ta kesa, yang Mak Jemah tau, Mak Jemah na update jugak . Kowang suke atau ta . Mak Jemah ta pedulik . Paham uoll's . Okeyh gudd . Sebab tuh Mak Jemah sayang kowang lebihh . * tangan di bahu mata ke atas . Hahaa . Paham-paham sendiri uoll's . 

Mak Jemah malas na type banyak-banyak . Malas na carik publisiti murahan . Mak Jemah ta suke . Hahaa . Okeyh la, tunggu je la kemunculan cerita Mak Jemah nanti ea . Okeyh uoll's . Bai . 


p/s : tunggu kemunculan cerita Mak Jemah . Pewitttt

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...