CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 8 March 2012

EASTIN PENANG !!


As salam dan selamat pagi .

Wah, sungguh awal Cik Ekin bangun iye . Hehee . Sila jangan tertipu . Sebenarnye aku keje malam . Dan sampey skunk aku ta tydoTYDO agy . Perghh, gyla la aku . Okeyh, bedasarkan pade gamba dan cerita hari tuh . Aku sebenarnye bekeja di HOTEL EASTIN PENANG . Yeah, cayalah anak emak nie . Keja hotel tuh . Ahh, suda . Tu la, kemarin aku dok potpetpotpet je lebih . Sampey aku lupa na gtau aku keja dekat manekan . Ha, sekarang makcik bagitau di mana mokcik bekeja . Ta daa .

Di situ la tempat mokcik bekeja sekarang . Mokcik bekeja sebagai OPERATOR . HehEe . So, pade sesiapa yang ingin menelefon dan membuad booking, mokcik akan transferkan panggilannye ke department yang di minta . Bagus ta koje mokcik . HehEee . Mestilah baguskan . Maen dengan telefon tuh . Dan segala malenye mokcik dan kawanKAWAN mokcik la yang kena buad . Transfer kol, layan kerenah guest yang na itu ini . Tahan maki . Sebab tuh la cerita mokcik kemarin mokcik kene maki dengan bos mokcik . Sebenanye bos mokcik tuh na maki orang laen . Tapi, di sebabkan mokcik dan kawan mokcik je ade dekat situ . Maka dan bismillah lah kami bedua yang kena . Aminn, terima kasih boss . 

HahAa, okeyh la . Mokcik pon da semakin melalut kerana tidak cukop tydo . Eyebag mokcik pon da penuh sekeliling mata nie . HahAa . Kesian mokcik kan . Okeyhlah, dengan ini mokcik mengundurkan diri . Tapi, sebelum tuh, tatap lah gamba mokcik dekat tempat keja dengan berpakaian keja . Zasss ~

Nie la mokcik 




Nampak ta eyebag mokcik tuh . Adess, mokcik kena banyak tydo nie . HehEe . Okeyh, selamat menatap .

p/s : Keja ta tentu masa . Eyebag pon da keliling mata . Tydo dulu iye alls . 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...