CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 3 March 2012

TENSION GYLERRR

  

As salam semua .
Nampak ta gamba di atas sane tuh . Mesti nampak kan . HehEe, actually na update tajuk tuh 3 ary lepas . Tapi, di sebabkan keSIBUKAN dan keMALASAN . Begitulah jadinye . Tepakselah update entry lambatLAMBAT . Haish, ekinEKIN . Ape na jadi nie . Macam mana na maju dalam berBLOG nie . MAAFmaaf, saie manusia yang sibuk . HehEe . . Jangan mara okeyh . Hurm, bebalek pade tajuk aku di atas yang kononnye tension gylerrr tuh . Act, bukan konon tension gylerr . Tapi da memang tension gylerr pon . Na tau kenape ? Meyh aku cerita dekat kowg semua . 

MULAmula macam nie . Tau laakan keja hotel nie . Semua na cepat . Semua na bagus . Tapi point ciput na mampus . Aku geram sangat ngan "AM" aku tuh . Okeyh fine tau la semua guest kadangKADANG kol kowg dan maki hamun kowg . Tapi aku rase ta semua yang macam tuh . Na tau kenape . Sebab bile aku kol guest balek, ta de pulak guest maraMARA aku . Sometimes "DEA" je yang suke buad macam tuh . Macam hari tuh . Aku keje ngan trainee nie . Okeyh fine la aku kene maki event trainee tuh yang dapat defect dari guest . Sebab aku je senior tyme tuh . Memang malang sungguh la hai . 

Esok harinye pulak aku keje yang sowg senior nie kak sarani . Kami da inform dekat maintenance ape defect yang kami dapat . Ta boleyh la na salah kan kami ta follow up ape yang kami dapat tuh . Kami siap kol dan bagitau mereka terangTERANG kot ape masalah yang kami dapat . Kami pon paham kot mereka banyak keje na buad . Bukan jage satu bilik je . And then, "AM" kami pon datang bilik operator dan terus maki kami . Act, dea na maki maintenance tuh . Tapi ta dapaat sebab jauh . Kami la jadi sasarannye. Tapi ta patot kot cakap macam tuh . Paham la same masingMASING ade keje banyak na buad . Memang tension gylerr lah dua hari tuh . Rase na balek je teros dari tempat keje tuh . Aaarggggghhhhh .

p/s : Rase macam kuli la pulok . Ooppssss .



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...