CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 9 March 2012

KAMI YANG SE-TAHUN =)


As salam dan selamat semua .

HehEe, pagi nie aku na becerita sesuatu . Act, cerita nie da lama . Aku nie suke sangat kan buad entry da lapuk . Hadesss . Jangan mara ulls, t mak zasss baru tau nyah . HehEe . Begini ceritanye . Pada 7 FEBRUARY 2011, aku dan dea ( Muncit ) telah menjalinkan hubungan sebgai sepasang kekasih . Aku rase ayat aku da macam tapai da . HuhUu . Maaf ea . Dan pada 7 FEBRUARY 2012 genap lah hubungan kami yang pertama . Maksud aku yang setahun . Alhamdulillah, syukur kerana Allah panjangkan usia hubungan kami . Memang aku cakap banyak sangat cabaran yang kami lalui .

Kami selalu sangat begaduh . Sampey kan kami sendiri rasa penat . Aku memang ta sangka akan sejauh nie hubungan aku ngan dea . Aku bedoa dan beharap sangat semoga jodoh aku ngan dea akan bekekalan hingga ke jinjang pelamin . InsyaAllah .

p/s : Terima kasih kerana menyayangi aku . <3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...