CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 7 July 2011

TETIBE JADI NEVES .


As salam .

Perghh, tetibe malam nie aku ase neves pulak . . Asal ea ? Jantung aku dup dap dup dap . . Macam na pecah rasenye . . Mungkinkah akan terjadi sesuatu ? Tapi ape . . Tolong la . . Aku jadi ta selesa . . Hidup cam ta tentu arah . . Gyle betul la perasaan macam nie . . Aku benci perasaan neves nie . . Buad aku macam na kiok je . . Adess . . Ta suka !!!!!

Neves, syuhh kau skunk jugak . . Aku na rilek dan tenang . . Nape pulak kau muncul saatSAAT cam nie . . Ayoo . . Runsingkah hati aku nie . . Tapi sebab pe ? Makin bedegup macam na pitam . . HahAa . . Kau nie neves, buad aku aase na tekucil la . . Adess . . Tolong la neves, nyah kau dari perasaan nie . . Bagi aku tydo dalam keadaan yang tenang dan mimpi yang indah iye . . Thanks . .

p/s : Perasaan yang aneh dan gyle !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...