CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 7 July 2011

CEMBURUNYE SAIE !


As Salam .

HahAa, kenapakah tajuk entry aku sebegitu sekali ea . . Tahukah kalian semua ? Ta tau . Tape ta kesa pon . . HehEe . . Begini ceritanye . . Macam dalam drama la pulak . . SudaSUDA la Ekin oitt !!! . OKEYokey, dari aku merepek terlalu banyak dan mengarut . . Meyh aku cer story kat kowg . . Pasang mata leklok . . Telinge kasi okey untuk dengar lagu yang bingit lagi sengit . Setup lappy anda sekalian dengan cara yang selesa . . Okey, baru boley mula . . Fuhh, cam buad TUTORIAL la pulak . HahAa . . Aku da merepek lagi . Adess . .

Yang nie betol aku na cerita . Macam nie, aku nie SUKE dan teramatAMAT minat menjadi STALKER page kowgKOWG . . HahAa, jangan marah okey ! . Sebab aku suke bace dan melihat ape yang kalian semua buad . * Konon prihatin la kan . . HahAa . . Okey, bile da jadi stalker nie, maka akan adela raseRASE yang akan timbul seperti tajuk entry aku nie . . Tau ta kenape aku cakap macam tu . Na tau, meyh bace bawah lagi . .

Bile aku stalker page manusiaMANUSIA kat FESBUK .
Mesti akan ade status in relationship with . . . . .
Huish, cemburunye saie . .
Tapi status aku SINGLE !
Hurm, bile la status aku tu na betukakan . HuhUu =/
Ade ta siapeSIAPE na tolong tukakan status aku tu ? Ggrrr ~
Bukan tu je .
Pastu ade pulak gambaGAMBA pasangan manusiaMANUSIA . . 
Aku, hanya ade gamba aku dan kekawan aku je . +.+

Bile aku stalker BELOG pulak .
Lagi +++++ cemburu . +.="
Ape tanye .
Kat belog manusiaMANUSIA ade tulis anniversarry .
Siap nan GAMBA pasangan . =.=
Pastu cerita tentang CINTA manusiaMANUSIA .
Sweetnye ~
Tapi kat belog aku, KOSONG .
Ade pon gamba kekawan aku je .
Cerita pulak pasal DUNIA yang ntah pape . .
Hukhukk .

See, cemburu ta saie ? Cemburu sanadSANAD kan . . HuhUu =/ Ntah bile aku akan macam tu . . Dari SINGLE betuka ke IN REALATIONSHIP . . Bezaman la jawabnye . . HahAa . . Tapi kalau in relationship tu aku bukan na yang HANGAT HANGAT TAEK AYAM ea . . I want a REALationship, not a relationSHIT ! Okey . . Aku da na melalut nie . . Tapi tu la hakikatnye bile jadi stalker nie . Padan muka kau Ekin . Carik pasal sendiri . Kan da cemburu . HuAhUa . =.=

p/s : Na sanad jadi stalker . Padan muka !







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...