CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 3 July 2011

SEKALI LAGI .


As salam . .

Agak lama jugak kan aku ta mengupdate BELOG nie . . Maklumlah, buzy sesanad sanad . . HahAa . . Okey okey, jangan merapu dan kite teruskan pembelajaran kite pada tajuk d atas . . See, merapu lagi . . Okey, kowg nengok je tajuk dan gamba mesti da dapat teka an ape yang aku na story . . Okey okey, ta tau pon SILA pura pura tau ea . . Terima kasih .

Semalam (2 Julai 2011) aku d temani oleh En Mochi pegi menonton wayang . . Jeng jeng jeng . . Mula mula kami na nengok TRANSFOMER . . Oleh kerana robot robot tesebut menjadi kegilaan dan pujaan ramai . . Maka, segala tiket yang d jual suda pon abes . . Harap maaf SOLD OUT ! . HahAa . . Back to basic . . SEKALI LAGI . . Hurm, nengok pade tajuk dan pelakon pon da tau cerita nie best . . Aku boley bagi 5 bintang . . Kenape ? Sebab pakwe aku belakon . . So, banyakla bintangnye . . HahAa . . Cerita dye memang best . . Sedih dan mungkin bagi mereka yang teringat cinta petama . . Maka boley la mengalirkan air mata . . Even cerita nie ade unsur unsur lawak . . Memang terbaekkk !! .

Yang nie khas untuk EN MOCHI : 

Aku bukan na jatuh kan air muka kau .
Tapi aku nampak kau menghayati cerita nie .
Aku nampak air mata kau jatuh d pipi .
Dan aku nampak air mata kau betakung d mata kau .
Even kau kaver cam mane pon nan aku .
Aku stil boley nampak rase hati kau macam mane .
Aku tau kau merindui CINTA PETAMA kau .
Kalau kau YAKIN dye JODOH kau .
FIGHT la untuk CINTA kau . 

Maaf maaf, da terjiwang pulak . . HehEe . . Aku da pon letak lagu OST SEKALI LAGI . Maafla sebab ade bual bicare dalam lagu tu . . HehEe . . Kepada kamu kamu yang belom menonton cerita nie . . Silakan la menonton . . Pastikan bawak tisu banyak banyak iye . . Sekian terima kasih . . Sila tatap gamba gamba d bawah sampey lebam . . 






Cukup la ea nie . . Aku pon ta tau na carik mane lagi . . Tyme diowg belakon lupe na snapsnap . . *Ntah bile aku ade nan diowg pon ta tau la . . Okey, papai . .

p/s : Ayat paling manis " Saya percaya saya akan cintakan awak sampai bila bila " . .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...