CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 22 May 2011

SAYA HARAP AWAK TAHU SAYA MASIH SAYANGKAN AWAK . .





As salam,
Hari nie aku ta pasti ape yg aku na story . . Pape pon kowg bace je la . . Nie aku kopi n pasta je . . Ta reti la hai aku na buad ayat ayat cam nie .

Nape kau masih syg dye, walau dye da tinggalkan kau ?
Nape kau masih syg dye, walau dye da buang kau ?
Nape kau masih syg dye, walau dye da hancurkan hati kau ?
Nape kau masih syg dye, walau dye da pijak cinta kau ?
Nape kau masih syg dye, walau dye runtuhkan mahligai kau ?
Nape kau masih syg dye, walau dye pergi tanpa belas ?
Nape kau masih syg dye, walau kau menanges dye pandang kau penuh benci ?
Nape kau masih syg dye, walau dye ta pernah pikir susah kau ?
NAPE ? NAPE ? Nape kau masih sayang dye ??? !!~

SEBAB ......
bila dia tinggal aku ... aku sedar kelemahan diri aku
punca dia pergi ...

bila dia buang aku .. aku makin dekat dengan Tuhan ,
dan aku tahu ujian ini utk aku baiki diri .. bukan merosakkan diri aku dgn kebencian

bila dia hancurkan hati aku .. aku teringat betapa byk hati dia aku hancurkan ,
tanpa aku sedari ..

Bila dia pijak cinta aku .. aku tahu cinta tuh dh lamer x berkembang tak d baja ..
atas kelalaian dan kealpaan aku ..
bila d pijak baru aku tercungap untuk bernafas ,
dan cuba bangun dan kembang semula

Bila dia runtuhkan mahligai aku .. saat tuh , ia hanya mahligai kaca .. yg pudar sinarnya
hanya tiang cinta yg mmbuat ia terus berdiri ..

Bila dia pergi tanpa belas ...
Aku kenal dia , aku tahu dia berperang dengan diri ...
mencari kekuatan untuk berlalu

Bila dia pandang aku penuh benci ... itu kerana dia sayang aku , walau dia cuba nafikan

Bila dia tak pernah pikir susah aku .. sebenarnya dia tak pernah berhenti memikirkan aku ..

dan kerana itu ,
aku still sayang dia ..
dan mengharapkan peluang dari Tuhan untuk perbaiki segalanya .. !!~
dan aku berjanji ,
walau sesaat aku takkan sia kan ...

p/s : Aku tetap syg kau . .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...