CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 24 May 2011

BLOG DYE . .


As salam . .

Hurm, agak agak kowg la an . . Dengan tajuk 2 aku na story mory bout sape ? Ta tao . . Memang la kowg ta tao . . Bukan kowg kenal pon . . Aku pon bukan kenal pon nan DIA . . Tajuk aku kali nie ade bekaitan dengan sesorang . . Bukan MUSUH juga bukan SAPEsape pada aku . . Cume kenalan yang ta di duga . . Na tao kenape ? Kowg bace la ape yg aku mengarut nie . . HahAa . .

Act, tadi aku baru je view BLOG AWEK nie . . Jadi STALKER jap la . . Sebab bosan ta tao na buad ape . . Ngeee~ Aku bace la . . Tuptup ade pulak story bout aku . . Betol ta ? Ke aku yang perasan sendiri . . HahAa . . Lantak la . . Suke hati aku la na perasan ke ta . . Diri aku . . LalAlaA~

Untuk DIA, sememangnye aku ta pnh tahu kau dgn dye . . Mungkin dulu aku tekejut jugak bace BLOG kau . . Tapi aku pkr . . Memang patot dye buad aku cam 2 . . Sebab aku bnyk buad salah dgn dye . . So, skunk kau ta perlu risau . . Skunk aku adalah mase silam dye . . Dan kau adalah mase depan dye . . Kau jage la dye leklok . .  Even 1 juta kali aku merayu / menanges / anta msj dekat dye sekalipon . . Dye ta akan bg respon . . Sebab aku tahu . . Kate dye ade lak MUKTAMAD . . Aku juz doa semoga kowg berbahagia . . Tp SOWIE, aku ta de niat na buad kau SAKET HATI dengan entry aku . .


p/s : Aku ta kesa kalo kowg na gelak kan aku atau pon ape . . N aku ta mintak kau pulangkan dye pade aku . . CHILL~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...